11 października 2015

Moja ogólna Wish - lista!



Witajcie kochane! Każda z nas ma swoją chciej - listę, dlatego postanowiłam pokazać Wam moją. Nie będzie to lista kosmetyczna, a lista ogólna, która na pewno będzie do zrealizowania przez dłuższy czas. 
Ciekawe? Zapraszam do dalszej części posta!










1. Iphone 6s w kolorze Rose Gold - wcześniej miałam chęć na zwykłą 6 w kolorze złotym, ale kiedy zobaczyłam, że wychodzi 6s w takim kolorze to od razu zmieniłam zdanie :) Aktualnie posiadam iphona 4s od kilku miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. Wiem, że trochę zajmie mi odhaczenie tego punktu, ale w końcu sobie go kupię :) 

2. Torebka Michael Kors - od razu podkreślam, że nie chcę oryginału, wolę replikę z tego względu, że jak kupię torebkę to noszę ją dopóki mi się nie zniszczy albo po prostu nie znudzi. Dlatego zawsze wybieram modele uniwersalne, które będą mi pasowały do każdej stylizacji. Nie mam potrzeby posiadania 20 różnych torebek.

3. Zestaw do manicure hybrydowego Semilac - hybrydy kuszą mnie coraz bardziej, zawsze mam pomalowane paznokcie, a z tego względu, że mam je długie to i czas malowania zwykłymi lakierami jest dłuższy. Nie chcę zwykłych tanich hybryd, dlatego wolę odkładać pieniądze i kupić sobie porządny zestaw. - ZALICZONE

4. Woski Yankee Candle - aż wstyd się przyznać, że jeszcze nigdy ich nie miałam. Uwielbiam zapachowe świeczki i chcę wypróbować te woski. Czytałam, że niektóre przepięknie pachną i jest to zapach intensywny. Kominek już zakupiony! Następnym krokiem będą woski.

5. Toaletka Mirka w kolorze białym - każda z nas marzy o swoim kąciku kosmetycznym. Przeglądając allegro zdecydowałam się na najtańszy model który posiada 2 małe szufladki i 2 duże z ogromnym lustrem i taborecikiem w komplecie. I mogę Wam zdradzić, że już została zamówiona i zagości u mnie na dniach przyszłego tygodnia! <3 - ZALICZONE

6. Kuleczka Eos - chcę wypróbować! Ohy i Ahy na jej temat sprawiły, że chcę jeszcze bardziej. Często wysuszają mi się usta od wiatru czy od klimatyzacji w pracy więc myślę, że eos doskonale sobie poradzi z tym problemem. No i to urocze opakowanie!

7. Tangle Teezer Compact - Posiadam już wersję salon elite i jestem z niej zadowolona. Compact przydałby mi się do torebki.

8. Biały futrzany sweter - ostatnio w Lidlu udało mi się kupić czarny, ale nadal nie znalazłam futrzaka w kolorze białym. Chcę bo są takie milusie i przyjemnie się je nosi!

9. Pędzel Hakuro H55 - Posiadam zestaw 5 pędzli, ale brakuje mi w nim pędzla do pudru, dlatego chcę dokupić go osobno. Jestem na razie zmuszona używać zwykłego chińskiego pędzla.

10. Perfumy Riri by Rihanna - uwielbiam jej perfumy! Posiadam już zdenkowane 2 flakoniki perfum Reb'l Fleur i Rebelle. Niestety z tego co wiem Riri nie ma jeszcze w Polsce i jestem zmuszona na nie czekać...





Jak Wam się podoba moja chciej - lista?
Widnieje na niej coś co same chcecie mieć?







23 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że pokazesz toaletke z bliska, bo też się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją złożę to od razu się nią tutaj pochwalę :))

      Usuń
  2. Eosy to moja wielki miłość, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pełnej realizacji listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym mieć toaletkę, ale niestety nie mam gdzie jej wstawić :( Ta, którą wybrałaś, jest śliczna, niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooj.. chciej listy bywają baaardzo bogate :P czasem wolę jej nie sporządzać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tangle teezer sama się bym skusiła:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy wybrałaś. Życzę Ci realizacji tej listy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybrydy semilac uwielbiam, jajeczko Eos to też dobry wybór., mam klasyczną wersję szczotki TT i złoty kompakt ale wygodniej używam mi się większego klasyka. Torebkę ale Michael Kors jak ze zdjęcia też mam. I również nie jest oryginalna. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna lista;) a mnie sie marzą orginalne torebki MK <3 Jakoś nie wyobrarzam sobię nosić podróbek.
    aA toaletka też moja wymarzona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde, futrzany sweterek to moje marzenie. Ostatnio miałam go zamówić ale musiałam poczekać jeden dzień bo strona banku mi się zacinała. Oczywiście następnego dnia okazało się, że są wyprzedane.. Chyba nie jest mi dane mieć taki sweterek. :(
    Ale się nie poddaje, już pisałam e-maila czy uzupełnią zapasy i stwierdzili, że mam ich bacznie obserwować.. ^^ Więc to robię!
    Po za tym pędzle do makijażu też by się jakieś przydały. Ostatnio czaje się na pędzle z Mac'a albo Bobbi'ego Browna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 5! :DD i futrzany biały sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądała ta toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez musze sobie kupic w koncu woski z yc, tak jak Ty nigdy ich jeszcze nie mialam!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Toaletka jest piękna. Eos i TT uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez jeszcze wosków nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bylam wczoraj w Lidlu i widzialam futrzasta biala tunike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tunik. Chcę sweterek :( w naszej szachownicy są ale strasznie cieniutkie i workowate. W Aldiku zostały dwa futrzaki jeden różowy drugi szaro biały- bardzo ładny, ale niestety rozmiary M :(

      Usuń