28 października 2015

Mój zestaw do manicure hybrydowego - kolejny punkt z chciejlisty odhaczony.



Witajcie kochane. 
Jakiś czas temu przyszedł do mnie mój zestaw startowy do manicure hybrydowego. Obawiałam się troszkę czy poradzę sobie z hybrydami ponieważ prawie zawsze potrafiłam zalać sobie skórki zwykłymi lakierami. Ku mojemu zdziwieniu poradziłam sobie. 
Dzisiaj troszkę Wam o nim opowiem. Ciekawe? Zapraszam do dalszego czytania!







Na mojej chciejliście widniał oryginalny zestaw z Semilac. Po przeanalizowaniu kosztów wydał mi się on w ogóle nie opłacalny, a dla samej oryginalnej lampy nie opłacało mi się go zamawiać tym bardziej, że otrzymujemy tylko jeden kolorowy lakier. Swój zestaw zamówiłam na allegro za 199zł.
Aukcje z zestawem znajdziecie tutaj: KLIK

Co się w nim znajduje?





Najnowszej generacji, profesjonalna lampa LED 9W, która dzięki zastosowaniu diod LED szybko i równomiernie utwardza żele, lakiery hybrydowe i inne preparaty światłoutwardzalne. Posiada energooszczędne 3 diody LED każda o mocy 3W. Czas pracy tego urządzenia przewidziano nawet do 30 tysięcy godzin, bez konieczności wymiany żarówek. Unikalny, nowoczesny design przypominający mostek sprawi, że lampa wkomponuje się w wystrój każdego salonu piękności. 
Dane Techniczne
moc: 9W 
timer: 30 sekund
wymiary: 15cm x 5cm x 5cm
zasilanie: 100~240V, 50/60 HZ

Dostępne kolory lampy:
Biała, Czerwona i Czarna.


Jestem z niej bardzo zadowolona. Moim zdaniem jest wystarczająca żeby robić paznokcie dla siebie samej w domu, Nie zajmuje dużo miejsca i spokojnie będzie można ją zabierać nawet w podróże.




Aceton i Odtłuszczacz.
Oba dostajemy w pojemności 125 ml





Base i Top Semilac.
Otrzymujemy w pojemności 7ml.




Otrzymujemy 3 kolory Semilac, które możemy same wybrać.
Mój wybór padł na:
012 Pink Cherry, 136 Creamy Muffin, 009 Baby Girl
Pojemność 7ml.




Oprócz tego otrzymujemy:
*rolka wacików bezpyłkowych 12 warstwowych 500szt.
*pilnik 100/180
*blok polerski 4 stopniowy
*trymmer do skórek
*kopytko do skórek



Ja z zestawu jestem mega zadowolona! Moim zdaniem jeżeli ktoś chce dopiero zacząć przygodę z hybrydami to taki zestaw startowy będzie odpowiedni.

A już jutro na blogu pokarzę Wam jak wyszedł mi mój pierwszy manicure!

Pozdrawiam! :)




12 komentarzy:

  1. super, uwielbiam hybrydy, też mam odcień Baby Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić taką samą lampę ale w ostatniej chwili zdecydowałam się jednak na większą diamond z CCFL ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu lampy już widać, że nieźle Ci poszło =) To chyba Pink Cherry =) Piękny kolor. W takich chwilach żałuję, że nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zastanawiam się nad rozpoczęciem przygody z żelami, ale jak na razie ceny mnie skutecznie odstraszają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą lampę, tylko białą:D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama zastanawiam się nad kupnem takiego zestawu :) ale niestety zdolności manualnych nie posiadam, więc to może nie być zbyt dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam zestawik, ale na razie z niego nie korzystam - obecnie naprawiam moje poniszczone paznokcie odżywką Eveline.
    Twoje jednak prezentują się zjawiskowo.
    Swoją drogą - bardzo mi się u Ciebie spodobało - dodaję Cię do obserwowanych :) Gdybyś miała ochotę - zapraszam do siebie. A nóż coś Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie chciałam ten zestaw startowy z Semilaca z ich strony zamówić, ale ciesze się, że trafiłam na twój post i może jednak zamówię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mam do Ciebie pytanie. Chcę sobie kupić zestaw do hybryd do domowego użytku dla samej siebie. Zastanawiam się własnie nad taką lampą, bo nie widzę sensu kupować lampy z Semilaca za 150 zł . Ale zastanawiają mnie jej małe wymiary.. Czy robienie hybryd u stóp wchodzi w grę? próbowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że wchodzi w gre :) jedynie może być tak, że po prostu bedzie trzeba zrobić stope na dwa razy :) ale jeżeli chodzi o rękę to kciuka zawsze też osobno robie :) ja jestem z niej zadowolona bo przede wszystkim zajmuje mało miejsca i jak na robienie paznokci dla siebie samej to w zupełności ta lampa wystarcza :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za odpowiedź, pozdrawiam :)

      Usuń