11 stycznia 2017

DEATH BY CHOCOLATE - CZEKOLADOWA PALETKA OD MAKEUP REVOLUTION

Paleta Death by Chocolate niedawno trafiła w moje rączki dzięki kochanej Madzi, która sprawiła mi taki prezent urodzinowy! Od dawna miałam ochotę na słynną czekoladkę więc prezent był w 100% trafiony. Paletka kusi samym wyglądem i przyciąga cudownymi odcieniami cieni jakie możemy w niej znaleźć. Podobno mówi się, że jest ona tańszą podróbką paletki z Too Faced, ale jak dla mnie jest bardzo małe podobieństwo, a wizualnie bardziej podoba mi się paletka z Makeup Revolution. 

Przejdźmy więc do naszej gwiazdy posta. Zaczniemy od opakowania, które zaskoczyło mnie swoją solidnością. Jest wykonane z grubego, wytrzymałego plastiku, które dodatkowo jest zapakowane w kartonowe pudełeczko z przeźroczystym okienkiem. Paletka dosłownie wygląda jak rozpływająca się tabliczka czekolady, którą najchętniej bym zjadła!


W paletce mamy zamkniętych 16 cieni, które delikatnie emitują zapach czekolady. Wszystkie cienie oprócz dwóch najjaśniejszych są jednakowej wielkości. I tutaj wielki plus dla twórców ponieważ je używamy najczęściej. Pierwszy z góry idealnie spisuje się do podkreślenia łuku brwiowego, drugi bardziej błyszczący świetnie nadaje się do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. Znajdziemy tutaj 6 matowych cieni (White light, Break Me Up, All is Lost, Lick Me, One More Bar, Devour Me) oraz resztę satynowych (Don’t Let Go, Consume Me, Fool’s Gold, Tear Me Wrapper, Love You to Death, Pray for Me, Dipped, Tease Me, Set Me Free, Bring Down Angels). Wszystkie cienie są zachowane w cudownej beżowo-brązowej, czekoladowej kolorystyce. Ich konsystencja jest bardzo przyjemna, powiedziałabym że jest nawet taka kremowa i mięciutka. Nie zauważyłam żeby cienie osypywały się podczas aplikacji. Pigmentacja jest dość dobra. Możemy same decydować o tym jak mocny efekt chcemy uzyskać. Cienie nadają się zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Paletka zaskoczyła mnie trwałością swoich cieni, bez problemu wytrzymują na powiece przez cały dzień. 



Powyżej przedstawiam Wam swatche żebyście mogły zobaczyć, że ich pigmentacja jest naprawdę dobra. Możemy ją dostać za cenę poniżej 40zł, więc jak dla mnie warto w nią zainwestować. Obecnie w rossmannie z tego co widziałam możemy ją dostać po promocyjnej cenie 23.99zł, a ja czekam aż u mnie będzie dostępna biała czekoladka, na którą również mam ochotę! 


A czy Wy posiadacie w swoich zbiorach cudowną czekoladkę? Która z dostępnych jest Waszym faworytem? 

22 komentarze:

  1. Piękna. Dla mnie troche za ciemna. Maluje powieki max raz w miesiacu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest taka śliczna. Tylko czemu mam dwie lewe ręce do makijażu?:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu ładnie u Ciebie teraz ; ) a paletka świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka malowała mnie tą paletką na Sylwestra i makijaż wyszedł super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, ja mam już sporo cieni, ale kiedyś kupię sobie czekoladkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka jest super! Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te czekoladki. Mam jedną, ale chcę sobie też kupić pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną z tych czekoladek, mają fajną trwałość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, wygląda całkiem... apetycznie ;) Jakie są jeszcze inne wersje kolorystyczne tych paletek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała, różowa i jeszcze jedna brązowa. Wiem, że teraz jeszcze jakieś nowe weszły :)

      Usuń
  10. Największym problemem byłoby spróbować tego nie zjeść :D Ale fantastyczne. Mam ciemne oczy, dla mnie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ich czeolady ;) mam dwie i do obu wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne odcienie - z chęcią bym przetestowała!
    Pozdrawiam,
    Olga♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki, które uwielbiam :-) Muszę koniecznie przetestować. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie https://polishafricanqueen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam karmelową i bardzo lubię 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do nas po świeżą porcję promocji z Bielenda Professional

    OdpowiedzUsuń
  16. Marze o niej od dawna, ale jakoś zawsze mam inne wydatki :D Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń