15 listopada 2015

ZIAJA - NATURALNY OLIWKOWY PŁYN MICELARNY




Witajcie kochane :* 
Dzisiaj przygotowałam recenzję płynu micelarnego, który jak dotąd jest jednym z najlepszych jakie miałam. Chcecie dowiedzieć się o nim więcej?
Zapraszam do dalszej części posta!






SŁOWA PRODUCENTA:






SKŁAD:




OPAKOWANIE:


Zielona przeźroczysta buteleczka z białymi napisami. Bardzo estetyczna i miła dla oka. Wszystko się na niej znajduje co powinno być. Buteleczka zamykana na klik.





MOJA OPINIA:


Prawie każdy micel szczypie mnie w oczy co mnie bardzo denerwuje. Wcześniej używałam tych znanych miceli z biedronki, ale po zmianie opakowania i pewnie składu też strasznie zaczął szczypać mnie w oczy. Widząc w tesco ten z ziaji pomyślałam " o może ten się sprawdzi, przecież to ziaja".
Po pierwszym użyciu już wiedziałam, że jest idealny! 
Dobrze oczyszcza skórę oraz makijaż oka. Nie wysusza skóry i nie ma uczucia ściągania. 
A co dla mnie najważniejsze, nie szczypie mnie w oczy. Buteleczka jest już na wykończeniu, na razie nie kupie go ponownie bo chcę przetestować jakiś z Garniera, ponoć też są dobre. 
Kosztował mnie około 8.49zł za 200 ml. 
Mogę go śmiało polecić bo jest naprawdę dobry!





Używałyście go? 
A może polecicie mi jakiś inny micel, który nie będzie szczypać w oczy? 

11 komentarzy:

  1. Nie używałam go ;) a co do micelów jakie polecam to zdecydowanie najlepszy jest ten z Delii. Kosztuje ok. 10 zł i jeśli o mnie chodzi pobił kultowego Garniera, który strasznie podrażniał mi oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z biedronkowych miceli przerzucam się właśnie na Garniera. Ten chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego micela :) Ale na pewno kiedyś się skuszę i go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tego z Biedronki, ale oczy najpierw zmywam płynem do demakijażu lub olejkiem. Micelem tylko przecieram. Miło jednak byłoby zmywać makijaż razem z oczami jednym produktem :) Chyba się przejdę do firmowego sklepu Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie mam problemu ze szczypaniem więc u mnie nie ma problemu ze znalezieniem ;p aaale oczy i tak zmywam Ziają dwufazową;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to samo własnie...nie moge dobrac sobie ze wzgledu na to ze pieka w oczy, a ten musze wyprobowac..

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam problem ze szczypaniem. Polecam z Eveline micele, bo jedynie te mnie nie drażnią. Na Garniera jestem uczulona;/
    W tej chwili używam Biolaven i też jest super i do tego ładnie pachnie. Już go kończę, miałam znowu sięgać, po Eveline, ale Ziaje bardzo lubię, a jak mówisz, że nie szczypie to może spóbuję?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Ziają nie mam pozytywnych odczuć dlatego prawie w ogóle po ich produkty nie sięgam. Kiedyś jak miałam niebieski płyn do demakijażu oczu to prawie wypalił mnie oczy i poszedł w kosz. Moim sprawdzonym jest Bielenda, Garnier płyn micelarny, Loreal płyn micelarny i Tołpa. Po ten chyba nie sięgnę jako, że Ziaja nie bardzo mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale pewnie niedługo wypróbuję, bo mój obecny właśnie się kończy ;) mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona jak Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji przetestować, a jeżeli chodzi o nieszczypiące micele to polecam Be Beauty z Biedry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie produkty z Ziaji są jednymi z najlepszych. :)
    ___________________________
    paulinanowaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń